Gadżety reklamowe dźwignią handlu!

Dlaczego gadżety reklamowe są najlepszą inwestycją dla Twojego biznesu?

 

Reklama, jak wiadomo jest dźwignią handlu i niezawodnym sposobem na przyciągnięcie nowych Klientów. Odpowiednio przemyślana strategia marketingowa nie tylko buduje wizerunek marki, stawia pomost pomiędzy firmą, a potencjalnymi kontrahentami, ale również zacieśnia więzy z tymi Klientami, których udało się nam pozyskać. Brzmi jak ściąga z podręcznika dla młodych rekinów marketingu? Jak najbardziej, ponieważ w biznesie jest to tak oczywisty fakt, jak równanie 2 plus 2 równa się 4.

Długopis reklamowe z logo

Oczywistość kończy się jednak w momencie, gdy przychodzi nam zdecydować się na konkretną formę reklamy. Czy ruszyć z pompą i postawić na kampanię w radiu i telewizji? A może w dobie mediów społecznościowych wybrać reklamę w Internecie? A może ruszyć w miasto z akcją billboardową? A może wszystko na raz? Byłoby świetnie, tylko... jaki budżet to wytrzyma?

Przypomnij sobie czasy, kiedy byłeś jeszcze dzieckiem. Którą ciocię lub babcię lubiłeś najbardziej? Idę o zakład, że taką, która poświęcała Ci najwięcej uwagi lub taką, która dawała najlepsze upominki. Nic dziwnego, ponieważ troska drugiej osoby i obdarowywanie prezentami w każdym dziecku budzą najlepsze emocje. Tak samo jest w dorosłym życiu, dlatego strzałem w dziesiątkę są gadżety reklamowe. Łączą w sobie to, co tak miło wspominamy z dzieciństwa. Po pierwsze, otrzymywanie czegoś za darmo budzi podobne pozytywne uczucia, co podarunek od ukochanej cioci. Po drugie, dają nam poczucie, że ktoś o nas pamięta i troszczy się o nasze samopoczucie. Firma, która obdarowuje swoich Klientów staje się w ten sposób taką dobrą ciocią z dzieciństwa. Wysyła jasny i czytelny sygnał: "Jestem tutaj, pamiętam o Tobie i chcę, żebyś poczuł się doceniony, bo jesteś dla mnie ważny".

Upominki reklamowe dają radość

Gadżety reklamowe mają jeszcze kilka dodatkowych zalet. Po pierwsze są dużo tańsze, niż masowa reklama w mediach. Po drugie, uczucia towarzyszące otrzymaniu upominku reklamowego towarzyszą Klientowi o wiele dłużej, niż kilkusekundowy spot w telewizji. Po trzecie, wręczenie produktu, sygnowanego logo firmy może stać się idealnym pretekstem do zaprezentowania oferty i nawiązania biznesowej rozmowy. Jeśli Klient, który otrzymał od nas atrakcyjny gadżet reklamowy zostawi nam swój adres e-mail lub numer telefonu, musimy kuć żelazo, póki gorące. Możemy zadzwonić, przypomnieć o spotkaniu, luźno nawiązać do upominku, zaproponować ofertę z korzystnym rabatem (oczywiście na poczet przyszłej, dalszej współpracy:)). Wszystko po to, żeby potencjalny Klient jak najlepiej zapamiętał naszą firmę na tle konkurencji.

Personalizowane gadżety mają jeszcze jeden wielki pozytyw. Jeśli obdarowana osoba będzie chętnie używać upominku z logo firmy, to już prawie rozbiliśmy bank lub co najmniej zdobyliśmy nasz pierwszy biznesowy Mount Everest. Taki Klient staje się chodzącą reklamą naszej firmy, ponieważ logo, umieszczone na produkcie idzie w świat i jest widoczne dla innych ludzi.

Gadżety elektroniczne

Gadżet reklamowy nie musi być drogi. Może być uniwersalny lub przeciwnie - dopasowany do grona potencjalnych odbiorców naszych usług. Wszystko zależy od tego, jaki efekt chcemy osiągnąć i do kogo trafić. Jeśli chcemy utrwalić logo firmy i uczynić je rozpoznawalnym, doskonale sprawdzą się gadżety codziennego użytku. Mogą to być torby reklamowe z nadrukiem, kubki termiczne z grawerem laserowym, gadżety odblaskowe i bezpieczeństwa, breloki reklamowe, gadżety biurowe. Jeśli chcemy trafić do bardziej sprecyzowanego grona potencjalnych Klientów, mogą to być gadżety branżowe, na przykład narzędzia, scyzoryki, latarki, gadżety sportowe, gadżety ekologiczne, gadżety i akcesoria elektroniczne – wszystko to, z czym może być kojarzona nasza firma.

 

Wybór upominków reklamowych jest nieograniczony i zależy tylko od Waszej fantazji i oczekiwań. Jak zwykle, wszystko znajdziecie na naszej stronie, a w razie wątpliwości zachęcam do kontaktu :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl