Materiały reklamowe na targach – co musisz mieć ze sobą?

Materiały reklamowe na targach – co musisz mieć ze sobą?

Reklama dźwignią handlu - to hasło jak mantrę od wielu lat powtarzają właściciele firm. Jest w nim 100 % racji. Bez odpowiedniej promocji szanse na to, że ktoś usłyszy o twojej firmie, są naprawdę niewielkie. Warto aktywnie promować swoją działalność, nieustannie dbając o to, by zwiększać grono swoich klientów. Okazji ku temu jest wiele - można ogłaszać się w prasie, w Internecie, a także na lokalnym rynku. Doskonałą okazją do zaprezentowania oferty swojej firmy są targi. Jak się dobrze przygotować, aby zachęcić do współpracy nowych kontrahentów?


Działaj według zasady ABC

Przygotowanie stoiska na czas targów powinno być zorganizowane zgodnie z zasadą ABC. Zarówno materiały reklamowe na targach, jak i wygląd stoiska muszą być przygotowane Adekwatnie, Bezbłędnie i Ciekawie. Oznacza to, że należy szczególnie zadbać o to, by przedstawiane gadżety reklamowe były adekwatne do grupy docelowej, która pojawia się przy stoisku. Wszelkie ulotki, broszury czy katalogi muszą być zapełnione bezbłędną i spójną treścią, której zadaniem jest zaciekawić odbiorców i zachęcić do nawiązania współpracy.

Poligrafia i wydruki

Materiały poligraficzne są podstawą wyposażenia każdego stoiska targowego.

Akcesoria przy stoisku

Warto maksymalnie wykorzystać swoją obecność na targach i możliwość zaprezentowania potencjalnym kontrahentom firmowej oferty. Dobrym posunięciem będzie zadbać o stoisko tak, aby z daleka rzucało się w oczy. Wyraziste logo na dużym tle, firmowy slogan, a nawet zdjęcia uśmiechniętego personelu z pewnością zainteresują potencjalnych klientów, którzy będą chcieli bliżej przyjrzeć się firmowej ofercie. Jednym z najchętniej wykorzystywanych materiałów reprezentacyjnych jest rollup. To znakomity nośnik firmowej treści, w dodatku poręczny, łatwy w transporcie i niezabierający dużo miejsca.

Wyróżnij się wśród innych

Obecność firmy na targach to znakomita okazja do nawiązania nowych kontaktów, które sprzyjają pozyskiwaniu kolejnych kontrahentów. W czasach, kiedy konkurencja jest coraz większa, warto postawić na akcesoria, które wyróżnią z tłumu twoje przedsiębiorstwo. Zadbaj więc o to, by materiały reklamowe rozdawane w czasie targów były nie tylko praktyczne, ale i wyróżniały się czymś ponad podobne akcesoria znajdujące się na innych stanowiskach.

Klienci o wiele chętniej podchodzą do stoisk, gdzie rozdawane są drobne upominki. Najbardziej uniwersalne materiały na reklamę twojej firmy to akcesoria piśmiennicze. Z uwagi na swój rozmiar i niewielki koszt, długopisy reklamowe z logo firmy to najczęściej wręczany drobiazg. Długopis opatrzony firmowym logo jest skutecznym nośnikiem reklamy, podobnie jak teczki czy notesy. Osobom ceniącym dobrą organizację warto wręczyć elegancki kalendarz, który przez okrągły rok będzie przypominał obdarowanemu o ofercie twojej firmy.

Gadżety na targi

W dobie mobilności niezwykle praktyczne materiały na konferencje i targi stanowią gadżety komputerowe, takie jak zaślepki na kamerę, lampki USB, pendrive"y czy podkładki pod mysz. Warto też mieć pod ręką klasykę w postaci kubków z firmowym logo, które sprawdzą się nie tylko na targach, lecz także podczas spotkań biznesowych czy na firmowych konkursach. Obecnie firmowy kubek to stylowy, a jednocześnie tradycyjny gadżet, który spełni swoją funkcję o każdej porze dnia i na każdym stanowisku pracy.
Równie skutecznym nośnikiem reklamy są wszelkiego rodzaju torby. Tego typu materiały na reklamę są zawsze modne i stylowe, a przy tym niedrogie. Na ramieniu potencjalnego klienta będą pojawiać się w wielu miejscach, w tym w restauracjach, teatrach, kinie czy na uczelni. To znakomity upominek dla osoby w każdym wieku.

Eko-moda

Pomimo skrupulatnych przygotowań do targów istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że na sąsiednich stanowiskach pojawią się podobne gadżety. Aby jeszcze bardziej wyróżnić się na tle konkurencji, zainwestuj w upominki wykonane z ekologicznych materiałów. Odbiorcy będą zachwyceni eko-torbą czy pudełkiem ekologicznych kredek dla swojej pociechy. Grunt, aby dopasować prezenty do oferty swojej firmy. Takie upominki z pewnością docenią potencjalni klienci, z których część być może postanowi zostać twoimi kontrahentami.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl