
Kategorie
Proponowana metoda znakowania
Materiał
Ten produkt jest EKO!
Cena netto towaru bez znakowania
-
od
do
Nowość
Promocja


Ładowarka sieciowa z nadrukiem
Szukając skutecznych i przydatnych gadżetów reklamowych nie sposób pominąć ładowarek sieciowych. Ten niesamowicie praktyczny upominek sprawdzi się w każdej branży i oferuje zazwyczaj duże pole pod znakowania. W obecnych czasach, gdzie producenci w trosce o środowisko nie dodają do telefonów lub tabletów ładowarki sieciowej, a sam kabel, produkty te zyskały grono zwolenników na rynku reklamowym. Każdy z nas potrzebuje w domu dobrej ładowarki sieciowej z wyjściem USB. Możemy podłączyć do ładowania swoje sprzęty a jednocześnie w naszej podświadomości buduje się rozpoznawalność marki, która nam taka ładowarkę podarowała. Ładowarki USB ścienne są niesamowicie praktyczne, a każdy z nas lub prezenty, które łatwo wykorzystać. Popularność ładowarek sieciowych z logo na rynku reklamowym nie jest przypadkiem i warto rozważyć je przy planowaniu kolejnej promocji firmy.
Ładowarki USB ścienne z logo
W naszej ofercie sklepu versus-reklama.pl znajdziesz wiele modeli ładowarek ściennych USB różniących się kształtem, materiałami, kolorami oraz liczbą złącz USB. Mamy pewność, że znajdziesz odpowiedni model ładowarki dostosowany do budżetu oraz kolorystyki marki. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka szczegółów w trakcie wyboru odpowiedniego modelu. Pamiętając, że ładowarka ma być przede wszystkim chętnie użytkowana przez klientów warto zwrócić uwagę na kilka elementów.
Na co zwrócić uwagę podczas wyboru ładowarki sieciowej?
Jednym z najważniejszych parametrów, na który warto zwrócić uwagę podczas wyboru ładowarki sieciowej jest liczba i rodzaj złącz USB oraz ich rodzaj. Ładowarka z kilkoma wyjściami USB różnego rodzaju będzie na pewno chętniej użytkowana i praktyczna niż podstawowy model ładowarki z jednym wyjściem USB. Jeśli nie wiesz na co szczególnie zwrócić uwagę jeśli chodzi o łącza USB, to poniżej prezentujemy kilka najważniejszych informacji.
Rodzaje złącz USB w ładowarkach
- USB-A - jest to najczęściej spotykane wyjście, kształtem przypominające prostokąt. Jest to obecnie starszy standard i powoli odchodzi w niepamięć jeśli chodzi o nowe sprzęty, ale wciąż jest bardzo popularny i większość kabli z jednej strony ma wyjście USB-A a z drugiej np. nowsze USB-C lub końcówkę do iPhone czyli lightning. Końcówka USB-A ma jeszcze jedną właściwość - nigdy za pierwszym razem nie włożysz jej prawidłowo, posiada bowiem górę i dół i trzeba ją odpowiednio umieścić w porcie ładowarki :)
- USB-C - końcówka kształtem przypominająca owal, jest też znacznie mniejsza niż USB-A. Zdecydowana większość nowego sprzętu ma wejścia tego typu i jest to najbardziej popularne rozwiązanie. Warto zwrócić uwagę na to, aby reklamowa ładowarka sieciowa posiadała przynajmniej jedno wejście USB typu C.
Istnieją również inne rodzaje złącz USB takich jak np. starsze mini USB lub micro USB, ale praktycznie nie są spotykane w ładowarkach sieciowych, nie będziemy ich zatem omawiać.
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę podczas wyboru odpowiedniego modelu ładowarki USB? Zdecydowanie będzie to moc wyjściowa. Obowiązuje zasada, że im więcej tym lepiej, pamiętaj jednak że jeżeli Twój telefon obsługuje ładowanie 10W a ładowarka ma 20W to oczywiście będzie działać z mocą 10W. Jednak coraz więcej sprzętów obsługuje standardy szybkiego ładowania i warto brać pod uwagę to, że Twój klient chętniej użyje ładowarki, która obsłuży większość jego sprzętów. Zdecydowanie warto zwrócić uwagę czy ładowarki sieciowe posiadają standard Quick Charge pozwalający na rozpoznanie mocy wyjściowej podłączanego urządzenia, dzięki czemu zwiększa jego żywotność.
Jak oznakować ładowarki sieciowe?
W naszym parku maszynowym dysponujemy wieloma metodami nadruku. Najczęstszym wyborem jest druk full kolor UV pozwalający na przeniesienie logotypów w fotograficznej jakości bezpośrednio na ładowarkę. Ta efektowna metoda pozwala na przejścia tonalne, jest niezwykle trwała i bardzo dokładna. Jeśli jednak z przyczyn technicznych nie da się wykonać takiego nadruku proponujemy tradycyjne metody znakowania: tampodruk lub grawer laserowy. Nasz doświadczony zespół zawsze doradzi najlepszą metodę dla każdego produktu. Aby ułatwić Ci wybór przygotujemy również wizualizację znakowania.